وقتی تو گریه می کنی

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

وقتی تو گریه می کنی

وقتی تو گریه می کنی ثانیه شعله ور می شه

 

گُر می گیره بال نسیم گل خونه خاکستر می شه

 

وقتی تو گریه می کنی ترانه ها بم تر می شن

 

شمع دونی ها می ترسن و آیینه ها کمتر می شن

 

وقتی تو گریه می کنی ابرای دل نازک شب آبی می شن برای تو

 

ستاره ها می سوزن و مثل یه دسته رازقی پرپر می شن به پای تو

 

وقتی تو گریه می کنی غمگین می شن قناریا بد می شه خوندن براشون

 

پروانه ها دلگیر می شن نقش و نگار می ریزه از رنگین کمون پراشون

 

وقتی تو گریه می کنی شک می کنم به بودنم

 

پر می شم از خالی شدن گم می شه چیزی از تنم

 

اسیر بی وزنی می شم رها شده تو یک قفس

 

کلافه می شم از خودم خسته می شم از همه کس

 



نظرات شما عزیزان:

دل خوش
ساعت23:09---14 اسفند 1390
سلام .وبت محشره.خیلی وقت بود میگشتم دنبال آدرست.تازه پیداش کردم.
اگه با تبادل موافق بودی خبرم کن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |